    Date: Mon, 22 Nov 2010 11:31:04 +0100
    From: Maddy <m...@e...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: umowa najmu bez wypowiedzenia?

    W dniu 22-11-2010 11:17, jasgo pisze:

    > Odpowiadam z innego konta.
    > Faktycznie tego nie zawarłem (powodu wypowiedzenia) ale nie wynika ono z
    > jakiegoś widzimisie ale zaistniały inne zewnętzrne bardzo poważne przesłanki
    > iz musi być ona wypowiedziana.

    Czyli w wypowiedzeniu nie zawarłeś najważniejszego - powodu dla którego
    wypowiadasz umowę. Dla wynajmującego wygląda to na zwykłe "bo mi się
    znudziło". Jak nie ma na ten lokal chętnego, to czemu miałby się
    zgadzać? Altruizm to piękna rzecz, ale nie jest obowiązkowy.
    Musisz się postarać go przekonać, bo prawo i umowa stoi po jego stronie.

    Swoją drogą - co to za bardzo poważne przesłanki?

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813