  • Data: 2003-02-12 10:01:15
    Temat: Re: umowa najmu
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec) szukaj wiadomości tego autora

    From: "poczatkujacy" <b...@o...pl>
    To: <p...@n...pl>

    : ile wynosi ten podatek i od jakiej wartosci ma byc placony? przeciez to
    : swiadczenie nie ma chyba okreslonej wartosci.

    podatek dochodowy (wysokość zależna od skali w której jesteś)
    wartość - czynsz najmu jaki płaciłbyś za ten lokal - podstawa art. 11 ustawy
    o pod. doch. od osób fizycznych.

    : > nie, dlaczego?
    : >
    : dlatego, ze jesli firma bedzie moim jedynym zrodlem dochodu, a nie bedzie
    go
    : dostarczala wystarczajaco duzo na oplacenie wszystkich wspomnianych oplat,
    : to skad bede bral na to pieniadze tzn. wedlug US, bo ja wiem :).

    chwalisz się publicznie, że zamierzasz oszukiwać państwo?

    btw: strata w jednym czy dwu miesiącach nie jest automatycznie powodem
    kontroli skarbowej.
    Gorzej jeśli taki stan utrzymuje się stale.

    : nawiazujac jeszcze do tej nieodplatnego swiadczenia, to czy nie lepiej
    : bedzie wynajmowac za "symboliczna zlotowke" I w miare mozliwosci
    pokrywania
    : oplat. wtedy ja moze nie zaplace tego podatku, a rodzice beda placili od
    : zlotowki miesiecznie :).

    nie jestem pewien czy to nie jest obejście prawa - nieważne
    zapytaj na pl.soc.prawo.podatki

    : dzieki za zainteresowanie problemem

    proszę :)