    From: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: umowa na iPad
    Date: Fri, 24 Jun 2011 04:27:16 +0200
    <itqcob$66b$1@news.onet.pl> <itqf2s$4lg$1@inews.gazeta.pl>
    <itqfjn$j4b$1@news.onet.pl> <itqi5r$feo$1@inews.gazeta.pl>
    <itqko2$7b2$1@news.onet.pl> <itqmn8$203$1@inews.gazeta.pl>
    <3...@u...googlegroups.com>
    <its10e$9mv$1@news.onet.pl>
    <4...@g...googlegroups.com>
    <its9km$h1f$1@news.onet.pl>
    <b...@n...googlegroups.com>
    <4e01b0ca$0$2451$65785112@news.neostrada.pl> <itse1q$2e4$2@news.onet.pl>
    <b...@j...googlegroups.com>

    W dniu 22.06.2011 12:06, Frido pisze:
    > wiesz za pozowanie na plazy w pewnych warunkach mozna go uznac jako
    > czesc krajobrazu i wtedy nie musisz mu dawac zlotowki.

    Wydaje ci się.

    >Jednak umowa
    > raczej przydaje sie, jak udowodnisz w sadzie ze dales 5zl?

    No pewnie w tym wypadku na zasadzie jakiś społecznych uwarunkowań czy
    zeznań w ogólności.

    W przypadku modelki problemu nie ma, bo jej zapłacisz przelewem i masz
    potwierdzenie zapłaty.

    W każdym razie, nie o to chodzi czy to udowodnisz, a o to, że to chyba
    nie umowa o przekazanie praw autorskich (bo przecież modelka nie ma
    żadnych praw autorskich do zdjęcia), a zrzeczenie się ochrony wizerunku.

    Jaka impreza?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek