  • 1. Data: 2009-09-03 12:14:35
    Temat: umowa na czas określony, a jej wypowiedzenie przez jedną ze stron
    Od: Jacek <...@c...net>

    Zastanawiam sie sponsorowaniem kogoś (osoby prawnej), oraz umową to
    opisującą.

    Sprawa wygląda następująco. Wykonuje oprogramowanie w zamian za
    reklamowanie mnie przez, osobę która dostanie licencję na to oprogramowanie.

    Umowa będzie zawarta np. na 2-3 lata, aby zwróciły się poniesione nakłady.
    Jeżeli umowa przestanie obowiązywać wcześniej jestem stratny, to samo z
    korzystającym z tego oprogramowania jeśli nie zdąży zapewnić sobie
    nowego przed wygaśnięciem licencji czekają go spore utrudnienia a przez
    to nadszarpnięcie wizerunku.

    Czy sam zapis ze umowa obowiązuje 3 lata, oraz brak ustaleń odnośnie
    wypowiedzenia wystarczy aby żadna ze stron nie mogła wypowiedzieć umowy?

    Jeśli nie to jak się inaczej zabezpieczyć przed rozwiązaniem umowy prze
    jedną ze stron przy sprzeciwie drugiej.

  • 2. Data: 2009-09-03 15:29:44
    Od: ".B:artek." <m...@n...ma.i.nie.bylo.pl>

    Jacek wyskrobał(a):
> [...]
    >

    > Czy sam zapis ze umowa obowiązuje 3 lata, oraz brak ustaleń odnośnie
    > wypowiedzenia wystarczy aby żadna ze stron nie mogła wypowiedzieć

    W zasadzie tak, w tym rodzaju umowy czyli umowie sponsoringu.

    --
    .B:artek.

  • 3. Data: 2009-09-03 18:24:13
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Thu, 03 Sep 2009 14:14:35 +0200, Jacek <...@c...net> wrote:

> [...]
    >
    >Sprawa wygląda następująco. Wykonuje oprogramowanie w zamian za
    >reklamowanie mnie przez, osobę która dostanie licencję na to oprogramowanie.
    To jest sponsorowanie? To wymiana barterowa raczej.
    Nie zapomnijcie o fakturach i podatkach.

    WAM
    --
    tani wypoczynek dla studentów:
    www.nadmorze.pl

  • 4. Data: 2009-09-04 07:49:11
    Od: Jacek <...@c...net>

    WAM pisze:
> [...]

    Nawet jeśli to reklamowanie będzie polegało wyłącznie na umieszczeniu na
    stronie www sponsorowanego logo firmy sponsorującej (wraz z informacją,
    że wykonała ona tamte oprogramowanie), a także możliwością używania
    logotypu sponsorowanego (wraz z podobną informacją) w swoich materiałach
    promocyjnych?