  • 1. Data: 2003-08-11 20:38:16
    Temat: umowa-linia kredytowa
    Od: "MMleczko" <m...@o...pl>

    Cześć

    Mam konto w banku X. Co roku w lipcu miałem automatycznie przedłużaną umowę
    o linie kredytową. Niestety w tym roku zmieniły się przepisy dotyczące
    wysokości limitu. Umowa nie została mi automatycznie przedłużona. Dostałem
    31 lipca zwykły list ze mam stawić się 31 lipca celem zmniejszenia kwoty
    limitu. Poszedłem do banku w 1 sierpnia i uzyskałem informacje o obecnym
    limicie i że różnica jaka jest miedzy kwotą limitu a stanem obecnym mam być
    rozbita na raty. Powiedziałem że się zastanowię czy trzeba różnicę rozbijać
    na raty bo chyba wpłacę gotówkę od razu. Po kilku dniach dostaję pismo że
    mam wszystko (całą linię kredytową!)uregulować w ciągu 14 dni. Poszedłem do
    banku i kwota limitu została jeszcze zmniejszona i muszę donieść dodatkowe
    dokumenty o których nie było mowy wcześniej. W związku z tym że ludzie
    którzy zajmują się wystawianiem dokumentów w mojej firmie są na urlopie nie
    jestem w stanie ich zanieść w ciągu 14 dni.

    Czy takie zachowanie banku jest normalne ? Co mam w takiej sytuacji zrobić ?

    Pozdrawia Marian

  • 2. Data: 2003-08-11 21:11:35
    Temat: Re: umowa-linia kredytowa
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[WYTNIJ-TO]nteria.pl>

    Użytkownik "MMleczko" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Czy takie zachowanie banku jest normalne ? Co mam w takiej sytuacji zrobić
    ?

    pl.biznes.banki

    HaNkA

  • 3. Data: 2003-08-12 07:34:07
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    Użytkownik "MMleczko" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Czy takie zachowanie banku jest normalne ? Co mam w takiej sytuacji zrobić
    ?

    1. pl.biznes.banki
    2. poczytaj regulamin i wymagaj od banku podparcia każdego zdania punktem z
    regulaminu

    --
    pozdrawiam
    plusz