  • 1. Data: 2003-08-11 21:28:54
    Temat: Taksa notarialna
    Od: "JaReko" <j...@W...pl>

    Witam
    Niebawem bede sie umawiał z notariuszem celem spisania Aktu notarialnego przy
    kupna/sprzedazy mieszkania. I tu mam pytanie czy mozna utargować wyskość taksy
    notarialnej??? Pytam gdyż obdzwoniłem kilka notariatów i w każdym przedstawiłem
    dokładnie te same warunki i jak sie okazało to w 3 przedstawiono mi
    inne/nizesze/ wyskosci taksy, gdzie pozostałe opłaty były bez zmian, z czego
    wnioskuje iż Rozporzadzenie Rozporzadzeniem a u notariuszy też są ceny
    promocyjne:) i tak dalej sobie mysle iż spróbuje dalej coś z tego urwać.
    Macie jakies doświadczenia w tej kwestii????
    Z góry dziekuje
    Pozdrawiam
    Jacek Rekowski

  • 2. Data: 2003-08-12 07:52:35
    Temat: Re: Taksa notarialna
    Od: "MAGISTER" <w...@w...pl>

    takse mozesz zewasze tagowac - w rozporzadzeniu jest podama maksymalna
    stawka, jak bedzie mily to i 50 procent utargujesz.
    pzdr.
    marcin