  • Data: 2006-05-24 09:29:26
    Temat: Re: umowa dostepu do internetu
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "MMleko" <m...@o...pl> napisał:

    >Czy klient musi zapłacić do 15 czy może wykręcać się że nie dostał faktury
    >to nie zapłaci ?
    Tak, skoro umowę przyjął. Obwiazek wystawienia faktury regulują inne
    przepisy (jest ona głównie potwierdzeniem zakupu usługi, a nie zapłaty
    za nią, choć też dodatkowo może być).

    >Czy jeżeli klientowi wystawiłem fakturę po terminie 12/24
    ZTCW f-rę wystawia się po dokonaniu zapłaty za usługę.

    >czy mogę wystawić fakturę w której skoryguję wartość abonamentu?
    Zawsze wystawia się korektę, jeśli coś zmieniło się w f-rze już
    wystawionej.

    --
    Artur Golański