  • Data: 2006-05-24 15:33:35
    Temat: Re: umowa dostepu do internetu
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Herbi <z...@o...pl> napisał:

    >Hehehe - najlepszą obroną jest atak?
    Czep się tramwaju. Nie śmieć listy nie na temat. Jeśli potrafisz
    poradzić pytającemu, to do niego pisz i pokaż swą wiedzę.

    >Nie ma tu znaczenia że przytoczyłeś zdanie przedpiścy w którym pyta o
    >"zmianę wartości abonamentu".
    To ja decyduję co ma znaczenie. Ważne, że autora zrozumiał.

    >I co - atakujesz dalej? :/
    PCWDW :-)
    Nie zachęcej, bo mnie to nie bawi (wyrosłem już dawno z takiej
    dziecinady). Do ataku szukaj kogoś na macie lub wmieszaj sie w grupę
    'kiboli'.
    EOT

    --
    Artur Golański