  • Data: 2008-01-09 19:55:21
    Temat: Re: umieszeczenie cudzego foto bez jego zgody
    Od: ioo <b...@i...prv-wytnijsmieci-.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tristan wrote:

    > No nie wiem, umieścił na publicznym serwerze bez hasła. Każdy może wpisać
    > URL i ściągnąć.

    Z matematycznego punktu widzenia URL jest rownowazny z haslem - w jednym i
    drugim przypadku musisz znac "kod" dostepu, raz go wpisujesz w okienko
    podpisane "Adres" a raz "Haslo". Publikujac link nie robisz niczego innego
    niz ujawnianie "kodu" dostepu. Zreszta odpowiednie RFC uwzglednia zawarcie
    hasla wewnatrz adresu URL.

    Oczywiscie wiem, w praktyce linki sa generowane przez rozmaite automaty (np.
    w statystykach) - to tak zeby niepotrzbnie nie zaczynac dodatkowej
    dyskusji :)

    Swoja droga, takiej "znajomej" to Krystianowi wspolczuje.

    --
    pozdrawiam,
    bm.