  • 1. Data: 2003-10-10 08:18:11
    Temat: umieszczanie klientow w reklamie
    Od: "Zhan" <z...@o...pl>

    witam

    Mam pytanko, czy potrzebuje zgode klientow na umieszczenie informacji na ulotce
    reklamowej, o tym,
    ze sa oni moimi klientami?

    pozdrawiam
    Artur

  • 2. Data: 2003-10-10 09:30:44
    Temat: Re: umieszczanie klientow w reklamie
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    > Mam pytanko, czy potrzebuje zgode klientow na umieszczenie informacji na ulotce
    reklamowej, o tym,
    > ze sa oni moimi klientami?

    Nawet jesli nie jest to uregulowane prawem, to warto jednak miec. Klient
    moze nie zyczyc sobie wykorzystywania jego wizerunku do reklamy. Lepiej
    unikac wszelkich konfliktow i niedopowiedzen.

    --
    Krzysiek, Krakow, http://www.ceti.pl/~jimi/

  • 3. Data: 2003-10-10 16:38:03
    Od: "kizzi" <k...@p...onet.pl>

    jezeli sprzedajesz wibratory to raczej tak.
    kiz