  • Data: 2006-04-18 21:19:40
    Temat: Re: ukrycie defektów urody-argument rozwodowy?
    Od: i...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

    > Zgaduje - jestes wiernym i stalym i sluchaczem RM i dyrektora ojca tadzia?
    Nie jestem ani sluchaczem , ani stalym . Jestem natomiast wiernym -
    tj. raczej wierna . Wierze w szczesliwe malzenstwo , milosc ,
    Boga , no i inne takie rzeczy , o których widocznie Tobie nawet sie
    nigdy nie snilo , a które wynikaja z tych trzech pierwszych . W
    Totka tylko nigdy nie wygram , bo z powodu nadmiaru szczescia w
    milosci nie moge miec szczescia w grze :-) Ale nie marze o
    wygranej , bo mam to , o czym Tobie sie nie snilo :-) Dlatego jesli
    o tym wszystkim mówie , to mam do tego pelne prawo . Zycze Ci
    wygranej w Totka .