  • Data: 2010-08-16 07:26:54
    Temat: Re: ukrecic leb SMSom "premium"
    Od: "Massai" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Lawa wrote:

    > Niewielki problem zorganizować, a koszta w sumie niższe.

    ale - umożliwić płatność sms-em premium może sprzedawca, nie angażując
    klienta, a kartę już klient musi sobie sam wyrobić.

    Nasz klient nasz pan...

    > "Wiem... Ale nie powiem...".Phi.

    Oj, no co ja poradzę. Takie są realia, twórcy każdego tego typu
    przedsięwzięcia uwazają je za coś wyjątkowego, unikalnego, w dodatku
    potencjalnie przynoszącego krocie itp.

    I się łapią za adwokatów jak ktoś coś chlapnie ;-)

    --
    Pozdro
    Massai