  • Data: 2004-05-18 18:51:19
    Temat: Re: ukaranie pokrzywdzonego grzywna w sadzie
    Od: "Andrzej_K" <n...@n...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    User "mar" <m...@o...pl> napisał(a)
    w news'ie: news:56c3.00000b25.40aa571a@newsgate.onet.pl

    > [...]

    Z niewiadomych mi powodów ten wątek składa się
    z samych, Twoich postów. Ciągle komuś odpowiadasz,
    ale ja nie widzę komu (może skrypt KF'a filtruje?) więc
    gdybyś pozostawiał wrotki wiedziałbym, a nawet
    byłbym pewny, że nie jesteś (jednak!) schizofrenikiem
    i nie prowadzisz chorego monologu.
    Równie dobrze by świadczyło o Twojej kulurze osobistej
    gdybyś przestał się wstydzić tego co piszesz i zaczął to
    sygnować.

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "(...) Wracając do domu zajechałem do złego domu i