  • Data: 2004-05-18 21:03:09
    Temat: Re: ukaranie pokrzywdzonego grzywna w sadzie
    Od: "Falkenstein" <P...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:c8dsvc$2cc$1@news.onet.pl...

    > Rozsądek.

    a poza tym został pouczony o obowiązkach wynikających ze 138 i 139 kpk -
    taka formułka jest w protokole i musiał ją podpisać. A że nie jest stroną
    postępowania? Tu wchodza w grę przepisy części tajnej KPK :-)))

    > Przesadził. I co z tego?

    Czy ja wiem... przy podwójnym awizowaniu odroczyć można na nie wcześniej niż
    za 3 tygodnie, a jak doda się okienka ławników, konwój, okienka adwokatów...
    może być i ze 2 miesiące obsuwu. A wszystko przez jednego świadka co się
    szlaja po świacie zamiast czekać na wezwanie do sadu.

    Aha, jedno może być istotne... a pokrzywdzona przypadkiem nie jest w tej
    sprawie posiłkowa?

    --
    Falkenstein