  • Data: 2020-06-08 23:53:52
    Temat: Re: udostępnianie danych PP
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Tomasik napisał(a) w wiadomości:
    <5ed7b83d$0$31099$65785112@news.neostrada.pl>...

    >Mnie najbardziej martwi to, ze sądzę, że ostatecznie osoba winna
    >bezpodstawnego wydatkowania tych pieniędzy nie poniesie żadnej kary.

    Mnie bardzije martwi, co się z tymi danymi działo i się dzieje.
    Czy zostały już z czeluści PP nieodwracalnie usunięte?

    A teraz ciekawostka: osobom, które podjęły trud dopisania się do
    spisu wyborców najpierw groziło nieotrzymanie pakietów wyborczych,
    bo poczta dostała dane częściowo z bazy pesel czyli wg zameldowania.
    Teraz, ponieważ spis jest tworzony jednorazowo przed wyborami,
    będą musiały dopisywać się ponownie.
    O ile wybory były unieważnione, bo jeżeli się po prostu nie odbyły i je
    przełożono to spisy obowiązywać powinny.

    Arek