  • Data: 2003-08-11 09:19:47
    Temat: Re: udostepniane lacza a maskarada?
    Od: "Robert Sadłowski" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Sasza" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:bh7etm$d0g$1@news.onet.pl...
    > Dla mnie odbieranie

    > Przeciez mozna w Outlook Express (ktorego uzywasz) ustawic opcje, aby nie
    > kasowac maili z serwera. I wtedy odbierasz tylko przez internet.

    A czy to cokolwiek rozwiazuje. Po pierwsze, outlook wtedy bedzie chcial
    ciagle zgrywac te same maile.. Po drugie skrzynka bedzie mi sie szybko i
    systematycznie zawalala.. Po trzecie: i mam niby co chwile przelanczac
    kabelek od modemu od jednego kompa do drugiego zeby i na jednym i na drugim
    miec aktualne dane ???
    Dzieki za pomoc ;))) "Troche" nie o to chodzi.