    From: "Robert Sadłowski" <r...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: udostepniane lacza a maskarada?
    Date: Mon, 4 Aug 2003 09:15:56 +0200

    Mam podobny problem.. siec potrzebna mi do pracy, mam jednego kompa
    stacjinarnego i laptopa ktorego w domu podlnczam okazjonalnie, uzywam na
    zmiane obu w domu + laptopa po za nim.. jesli juz wiec jednego stacjinarnego
    kompa podlacze do sieci przez dostawce intern. przez siec kablowa to wg.
    nich nie moge juz przesylac scieciowac obu kompow razem. Dla mnie odbieranie
    poczty na jednym kompie i ciagle przenoszenie danych do drugiego recznie
    byloby strasznie klopotliwe. Dostawca chce za drugi komp polowe oplaty...
    Smieszne mi sie to wydaje, nie chce nikomu przeciez lacza udostepniac a to
    czego potrzebuje nie wydaje mi sie czyms dziwnym... Powiedzmy.. placi sie
    przeciez za numer telefonu a nie za ilosc aparatow.. Jak wszystko to wyglada
    w swietle prawa ???
    Rozmawiam z dostawca juz od kilku tygodni, nie moge wybrac innego (pewnie
    placa deweloperowi mojego osiedla za to ze ten ich podlancza nie dajac
    mieszkancom wyboru).. a z tym nie moge sie dogadac, nie chca mi pokazac
    wzoru umowy zanim sie nie zdecyduje, a ja boje sie ze bede mial pozniej
    problem z pozbyciem sie nieuczciwego dostawcy z ktorym podpisze umowe na rok
    (tylko tak mozna) a pozniej siec bedzie dzialala z transferem daleko
    odbiegajacym od tego w umowie.
    Pozdrawiam
    Robert