  • Data: 2003-08-04 11:42:24
    Temat: Re: udostepniane lacza a maskarada?
    Od: "Robert Sadłowski" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Kiepskie porównanie. Po pierwsze inny regulamin świadczenia usług w obu
    > przypadkach. Po drugie, jak masz więcej telefonów w domu to nie obciąża
    > to linii operatora.

    Potrzebuje tego tylko dla wygody .. przeciez nigdy nie bedzie pracowal na
    2kompach jednoczesnie ...
    Pasmo mi dzieli sie na pol i w zadnym razie dodatkowo nie obciaza lacza
    operatora...wrecz przeciwnie.. dlaczego mam placic dodatkowo a nie dostane
    dodatkowego transferu.... ?!?

    Po trzecie, jeżli przez to że masz dwa czy więcej
    > aparatów częściej dzwonisz to płacisz za połączenia, więc operator ma z
    > tego zysk.

    Kilka aparatow w domu to po prostu mniej chodzenia a nie wiecej rozmow ..
    niby widok telefonu kusi do dzwonienia (chyba tylko w reklamach). Porownanie
    chyba nie jest takie kiepskie..

    > A w świetle prawa napisali Ci już inni. Bez regulaminu i umowy nic Ci
    > się nie doradzi. Ale generalnie, regulamin może wyłączyć Twoje prawo do
    > podłączenia większej liczby urządzeń. Z Twoich słów wynika, że regulamin
    > mówi jedynie o udostępnianiu osobom trzecim, tak więc uważam że w
    > obrębie swojego mieszkania mozesz dzielić łącze do woli. Ocyzwiście z
    > zastrzeżeniem na dokładność i wyjątkowość przytoczonych przez Ciebie
    > słów z regulaminu.

    Regulaminu jeszcze niepodpisalem i nie podpisze go gdybedzie w nim punkt o
    tylko 1 kompie. Problem w tym ze nie moge wybrac innego operatora.

    no wlasnie.
    dzieki