    From: "Jakub Gębczak" <jakub@[delete.it]futurenova.net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: uczucia religijne
    Date: Mon, 1 Nov 2004 20:38:25 +0100

    > Jakie prawo? W tym kraju jest BEZPRAWIE.

    Nie obchodzi mnie jak prawo jest respektowane. Obchodzi mnie co mowi KK w
    tym fragmencie. To wszystko.
    Widze ze lubisz trollowac bo tylko tak mozna nazwac ewidentne zaklamywanie
    tego o co pytam , omijanie wlasciwego tematu i w dodatku mowienie calkowicie
    nie na temat.

    Pytalem jasno: Jak dokladnie KK przedstawia ten temat. Nic nie pytalem o tym
    jak sie w Polsce prawa przestrzega , tymbardziej w USA - po co wiec o tym
    mowisz? Musisz sie wygadac, to nie grupie.

    > To dlaczego synku zawracasz ludziom dupy religią?

    Ja?
    Ty zaczales swoje pseudoreligijne dywagacje.
    Ja jedynie zadalem pytanie z prosba o doprecyzowanie artykulu z KK.

    > Skoro prawa nie ma, tylko gangi i bezprawie, to o czym ma być
    > pl.soc.prawo?

    Sam sobie cos ubzdurales i jeszcze uznajesz to za prawde.
    Dobra, mysl sobie jak chcesz - prawa wiec nie ma.
    Ale kodeksy sa. A mnie wlasnie interesuje co maja na mysli i ci co je
    ustanowili. To wszystko.

    --
    Jakub Gębczak