eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawouciążliwy sąsiad/ knajpa pomocy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! › Re: uciążliwy sąsiad/ knajpa pomocy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Data: 2005-02-15 14:08:41
    Temat: Re: uciążliwy sąsiad/ knajpa pomocy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > no , właśnie, czekam, powiedz jak i czym go potraktowałes

    bardzo proste, jak mu muzyka ktora grala 5 minut (i miala zostac za chiwle
    wylaczona) przy 20% glosnosci przeszkadzala,
    zaczela grac w skali 100 % i to znacznie dluzej. I tak za kazdmy razem, nikt
    nie bedzie mi mowil co mam w domu robic,
    tym bardziej ze z niczym takim nie przeginam, zwykly pieniacz byl.

    Z tego co tu piszesz tez jestes pieniaczem poniewaz przeszkadza Ci wszystko,
    rozmowy, muzyka, samochod, (zabawy dzieci tez?)
    a takich z regoly sie tepi.

    > mylisz się...., puść sobie w drugim pokoju (obok sypialni) jakąś sieczkę
    np
    > techno na sprzęcie z dużymi basami, powiedzmy od godz. 16.00 do 2:00, i
    > spróbuj zasnąć, dodaj do tego otwarte okno z rykiem samochodów
    > po "wieśtuningu" czytaj brak tłumików, plus wiązanki łysych chłopców ,
    plus
    > zapach ich oddawanego moczu na twojej ścianie,

    rozwiazanie proste, zamykac okno na noc, i je uszczelnic, nikt dla Ciebie
    knajpy nie zamknie, a jaks ie nie podoba,
    zawsze sie mozesz wyprowadzic. Tym bardziej jezeli jestes tam nowy. Bo to co
    w takim przypadku robisz,
    jest zwyklym chamstwem.

    > słuchaj, właśnie to zrobiłem 4 lata temu, była to najcichsza ulica

    no to dokladnie napisz kiedy sie tam wprowadziles i kiedy ta knajpa zostala
    otwarta bo sie pogubilem
    i pozniej wytlumacz mi czemu nic zes nie robil jak zamierzali otworzyc te
    knajpe,
    tylko teraz zaczynasz pieniaczyc..

    P.