  • Data: 2003-01-23 18:34:21
    Temat: Re: uciązliwy sąsiad
    Od: "bubu" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Proponuję postarać się o stary ale sprawny głośnik ( to są grosze ) i
    przymocować go do sufitu. Podłącz go do radia i niech buczy lub gra dość
    głośno albo kwiczy .
    A ty idź do kina . Jak im dziecko nie będzie mogło zasnąć to da im w dupę
    a po tygodniu będą prosili o rozejm. Oni jeszcze nie wiedzą , że dźwięk
    rozchodzi się nie tylko z góry na dół ale i z dołu do góry.
    Powodzenia .

    Użytkownik Diavolo <m...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:b0p9di$bur$...@n...onet.pl...