  • 11. Data: 2004-01-29 20:19:54
    Temat: Re: uciazliwi sasiedzi... [czy da sie cos zrobic z takim przypadkiem]
    Od: "[edymon]" <e...@S...pl>

    Użytkownik KrzysiekPP napisał:

    > Nie mowimy o ludziach inteligentnych, tylko o tej rodzinie.
    >
    > ;)
    Inteligenty potrafia byc jeszcze gorsi.

    --
    Pozdrawiam,
    Edytka

  • 12. Data: 2004-01-29 20:37:07
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    In article <bvbnq4$4ii$1@atlantis.news.tpi.pl>, [edymon] wrote:

    > Cierpimy. Nade mna mieszkala "gwiazda" pewnego zespolu na B. i tez mi

    Zdradź jakiego, choćby na priva ;)
    --
    Samotnik
    www.zagle.org.pl

  • 13. Data: 2004-01-29 20:50:26
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    > Inteligenty potrafia byc jeszcze gorsi.

    Zgadza sie. Znajac swoje prawa wykorzystuja je do bolu. Wlasnie na GG
    rozmawiam z osoba, ktora pracuje w malej firmie. Duza firma zlozyla
    zamowienie i odmowila zaplaty. Mala firma nie ma w tym momencie nawet
    kasy na wystapienie do sadu .... i tak w ten sposob prawo jest dla
    silnych ...

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 14. Data: 2004-01-29 22:01:20
    Od: "Psychik" <p...@Z...pl>

    Użytkownik "Samotnik" <s...@s...eu.org> napisał:

    > Zdradź jakiego, choćby na priva ;)

    Backstreet Boys
    ;-)

    --
    Psychik
    howuser&userid=360448

  • 15. Data: 2004-01-30 10:22:11
    Od: "l u k e" <l...@p...onet.pl>

    Do mnie tez, idea jest by legalnie walczyc a nie zastraszac... potem zamiast
    do niego to do mnie zapuka policja :)

  • 16. Data: 2004-01-30 23:14:13
    Od: Kuba <jakub@_NOSPAM_kowalczuk.net>

    Użytkownik l u k e napisał:

    > Sa tam zameldowani z ramienia MZBM czyli nie maja do mieszkania niego prawa
    > wlasnosci. Czy da sie cos z tym zrobic ? Mam tego dosc ! Prosze o jakies
    > helpy cokolwiek.. .. jesli mozna cos z tym zrobic... Gdzie udezyc.. moze
    > gdzies nalezy zglaszac takie przypadki ?

    Jeśli na sąsiedzi są na górze to 10 cm wełny mineralnej
    + płyta gipsowa na suficie powinno wytłumić przynajmniej do
    akceptowalnego poziomu. Wiem że bajzel w mieszkaniu
    ale lepsze to niż zszargane nerwy.

    K.

  • 17. Data: 2004-02-01 14:13:04
    Od: "sibeling" <t...@w...pl>

    pan zaczyna po 20 ,czyli jeszcze nie ma ciszy
    > nocnej ale jakies zasady kultury chyba jeszcze panuja.
    > kłótnie miedzy córk a a pania doktor słychac jakby

    z tego co wiem remonty mozna robic od 8-20
    cisza nocna obowiazuje od 22-6 wiec przed 22 tez mozna cos zrobic

  • 18. Data: 2004-02-01 19:32:29
    Od: "[edymon]" <e...@S...pl>

    Użytkownik sibeling napisał:
    > pan zaczyna po 20 ,czyli jeszcze nie ma ciszy

    > z tego co wiem remonty mozna robic od 8-20
    > cisza nocna obowiazuje od 22-6 wiec przed 22 tez mozna cos zrobic
    Nie rozsmieszaj mnie, myslisz, ze ktos oprocz Ciebie (i moze mnie) tego
    przestrzega? JAk poszlam zwrocic sasiadce "gwiezdzie" uwage, zeby moze
    zdejmowala szpilki jak wraca do domu o 4tej nad ranem, a nie hasala w
    nich jak sarna w mlodniku, to mnie prawie zwyzywala, ze sie czepiam.
    Dodam, ze wracanie w godzinach 1 w nocy-5 rano odbywalo sie prawie
    codziennie i sam proces wracania i hasania trwal zwykle ok. pol godziny
    zanim te buty wreszcie zdjela. O innych wyczynach gwiazy polsko-czeskiej
    piosenki nie bede juz wspominac, bo mi sie rzygac chce na sama mysl.
    Dziekuje wszystkim mocom niebieskim i piekielnym, ze sie wyprowadzila.

    --
    Pozdrawiam,
    Edytka