  • 11. Data: 2005-01-09 10:51:45
    Temat: Re: ubezwlasnowolnienie ojca
    Od: "jabbe" <j...@w...pl>

    > co
    >
    > Głupi nie szuka prawdy ani sprawiedliwości-szuka tylko satysfakcji.Co ma
    > rozum do gadania gdy atakuje glupota? eh
    >
    > Sandra
    >
    > kiedy oddajesz rodziców do przytułku?
    chyba już to ustaliłaś?
    co się będą rządzić w swoim domu......

  • 12. Data: 2005-01-09 12:43:53
    Od: "sandra" <n...@n...e-wro.pl>

    Użytkownik "jabbe" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
    > chyba już to ustaliłaś?
    > co się będą rządzić w swoim domu......

    kto powiedzial do przytulku ? Jedynie podalam forme jak mozna miedzy innymi
    rozwiazac problem by nie byly przepijane pieniadze ...chyba ten czlowiek
    pijacy powinien miec dom czyz nie? I podejrzewam , ze najemca czy
    wlascicielem jest wlasnie pijacy a tym sposobem zniszczy siebie i innych
    robiac dodatkowe dlugi tak wiec mam na mysli storne zaplecza dla tego
    czlowieka nie pomijajac wczesniejszych propozycji dot. leczenia odwykowego ,
    ktore oczywiscie moze nie skutkowac ale nic nie wiadomo poki sie nie
    podejmie roznych srodkow by ratowac wlasnie czlowieka a co moze mu jeszcze
    kupic alkohol i dac mu sie zapic ? eh :(

    Sandra

  • 13. Data: 2005-02-03 11:07:43
    Od: "Jola" <J...@t...komputery.pl>

    tylko ten kto nie przeżył takiego koszmaru może być aż tak głupim i ślepym
    ignorantem. Uzalasz się nad katem a co z ofiarą????????????? Może czas i o
    nich pomyśleć

    Mycha