  • 1. Data: 2003-03-07 13:27:13
    Temat: ubezpieczenie zdrowotne - pytanie
    Od: "Forest+" <f...@t...pl>

    Witam. Chcialbym zapytac o nastepujaca rzecz - juz sie nie ucze, jeszcze nie
    pracuje. Czy aby byc ubezpieczonym zdrowotnie musze zarejestrowac sie w
    urzedzie pracy? dowiedzialem sie ze wystarczy jesli moi rodzice pracuja, a
    ja jestem zameldowany pod tym samym adresem co oni i jestem na ich
    utrzymaniu i wten sposob posrednio poprzez zaklad pracy mojego ojca mam
    prawo do korzystania ze swiadczen zdrowotnych. czy to prawda?

  • 2. Data: 2003-03-07 14:10:26
    Temat: Odp: ubezpieczenie zdrowotne - pytanie
    Od: "Kropa" <k...@w...pl>

    Użytkownik Forest+ <f...@t...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b4a6o0$sa6$...@a...news.tpi.pl...
> [...]
    > utrzymaniu i wten sposob posrednio poprzez zaklad pracy mojego ojca mam
    > prawo do korzystania ze swiadczen zdrowotnych. czy to prawda?

    Urząd Pracy nie ubezpiecza bezrobotnych.

  • 3. Data: 2003-03-07 16:57:55
    Temat: Re: ubezpieczenie zdrowotne - pytanie
    Od: "KK" <p...@g...pl>

    "Forest+" <f...@t...pl> wrote in message
> [...]
    > utrzymaniu i wten sposob posrednio poprzez zaklad pracy mojego ojca mam
    > prawo do korzystania ze swiadczen zdrowotnych. czy to prawda?

    Zapytaj ojca, czy zgłaszał ciebie do ubezpieczenia zdrowotnego, są na to
    odpowiednie druki.
    W zakładzie pracy powinni wiedzieć, ale sądzę, że tak, jak ruszały
    ubezpieczenia.
    Wisisz po prostu na ubezpieczeniu ojca.

  • 4. Data: 2003-03-08 14:53:54
    Temat: Re: Odp: ubezpieczenie zdrowotne - pytanie
    Od: Kaja <k...@B...poczta.onet.pl>

    Fri, 7 Mar 2003 15:10:26 +0100, Kropa <b4a93h$48b$1@fargo.cgs.pl>
    napisał/a:

    > Urząd Pracy nie ubezpiecza bezrobotnych.

    Co Ty za głupoty wypisujesz?

    --
    Pozdrawiam;
    Kaja