  • 1. Data: 2003-03-07 11:47:18
    Temat: prosba o pomoc
    Od: "yanki" <y...@w...pl>

    Mampewien problem z byla osoba od ktorej wynajmowalem lokal .Chodzi oto ze
    lokal byl wynajety na prowadzenie dzialalnosci gospodarczej i stal sie pech
    i pekla szyba wystawowa w umowie najmu bylo ze odpowiadamy za szkody
    powstale z naszej winy natomiast to stalo sie samoistnie i jest na to
    swiadek poza tym owo pekniecie jest z zwenatrz nie wewnatrz lokalu
    .Wlasciciel obciazyl mnie kosztami wymiany tej szyby ale sam jej do tej pory
    jeszcze nie wymienilcene sobie sam zaproponowal .Wiec mam pytanie czy ma
    prawo mnie za to obciazyc skoro pekniecie bylo samo istne prawdopodobnie
    jakies naprezenie i czy mial prawo poprac odemnie za to pieniadze
    ????.Pozdrawiam i prosze o pomoc

    Y...@w...pl

  • 2. Data: 2003-03-07 12:36:01
    Temat: Re: prosba o pomoc
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    Użytkownik "yanki" <y...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > prawo mnie za to obciazyc skoro pekniecie bylo samo istne prawdopodobnie
    > jakies naprezenie i czy mial prawo poprac odemnie za to pieniadze

    Proponuje wymienic ta szybe...

    Boguslaw

  • 3. Data: 2003-03-07 12:41:50
    Od: "yanki" <y...@w...pl>

    Ale chodzi oto ze ja niechce poniesc tych kosztow bo ona pekla sama i byl
    przy tym swiadek niebylo tam osob trzecich zwiazanych z peknieciem bo nikt
    w nia nie uderzyl .Nastapilo poprostu naprezenie i pekla.

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2003-03-07 13:44:07
    Od: Wojciech Szweicer <p...@w...onet.pl>

    On 3/7/2003 1:41 PM, yanki wrote :
    > byl
    > przy tym swiadek

    "testis unus, testis nullus"
    - Szwejk

    --
    E-mail: | Moja strona o I Wojnie Swiatowej: |
    wszwejk | http://www.wielkawojna.prv.pl |

  • 5. Data: 2003-03-07 13:54:33
    Od: "yanki" <y...@w...pl>

    Użytkownik "Wojciech Szweicer" <p...@w...onet.pl> napisał w wiadomości

    > "testis unus, testis nullus"
    > - Szwejk

    No ok niebyl to jeden swiadek tylko 2 i to oni wlasnei zareagowali na
    pekniecie bo ja bym moze akurat tego nie zauwazyl w tym czasie kiedy sie to
    stalo.