  • 1. Data: 2008-02-09 19:59:19
    Temat: ubezpieczenie zdrowotne - działalność pozarolnicza
    Od: "konto_marzena" <k...@i...pl>

    Witam,
    Jestem zatrudniona na pełen etat z pensją ponad 2 tys. Czy przy prowadzeniu
    działalności pozarolniczej, która dotychczas nie przynosi dochodu, również
    jestem objęta obowiązkiem płacenia składek zdrowotnych?

  • 2. Data: 2008-02-09 20:23:51
    Od: Liwiusz <l...@w...poczta.onet.pl>

    konto_marzena napisał(a):
> [...]
    > działalności pozarolniczej, która dotychczas nie przynosi dochodu, również
    > jestem objęta obowiązkiem płacenia składek zdrowotnych?

    Tak.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 3. Data: 2008-02-09 20:31:49
    Od: "Any user" <t...@o...pl>

    Oczywiście że tak - polecam lekturę ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o
    świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych