    From: witek <w...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: ubezpieczenie kredytu hipotecznego
    Date: Thu, 27 Oct 2011 09:20:58 -0500

    On 10/27/2011 3:06 AM, MZ wrote:

    > Możesz się kopać z koniem, ale czy warto? Składka ubezpieczenia "murów"
    > nie powinna być jakoś bardzo większa, a oszczędzisz sobie kłopotów.
    > Umowę masz jaką masz i lepiej się jej trzymaj, żeby się nie okazało, że
    > dałeś bankowi pretekst do jej wypowiedzenia i nagle będziesz musiał
    > spłacić te 130 tys.

    dodatkowo dochodzi trick, ktory ubezpieczyciele wpisuj w OWU.
    Jesli dom jest wart 300 tys, a ty go ubezpieczyles na 150 tys czyli na
    50% wartosci, to szkody powstale tez zostana wyplacone w wysokosci 50%
    ich wartosci.

    szukaj haslo niedoubezpeicznie w owu.

    dlatego jak w razie czego nie chcesz doplacac z wlasnej kieszeni drugie
    50% lub ryzykowac, ze bank zerwie umowe lub zazada dodatkowego
    zabezieczenia to naprawde z koniem kopac sie nie warto.