  • Data: 2014-01-22 11:52:18
    Temat: Re: ubeckie metody PiS
    Od: m <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 21.01.2014 13:27, Andrzej Lawa pisze:
    > http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,PiS-pisze-do-
    premiera-ws-klubu-erotycznego-przy-Trakcie-Krolewski
    m,wid,16345793,wiadomosc.html?ticaid=1120fe&_ticrsn=
    3

    > Konkretnie:
    >
    > "- Dlatego złożyliśmy interpelację do pana premiera Tuska, która
    > wskazuje szereg możliwości rozwiązania tego problemu. Szereg kontroli,
    > które można przeprowadzić w tym klubie, czy w całej spółce, które
    > zniechęcą i zohydzą prowadzenie działalności w tym miejscu osobom, które
    > są właścicielami tej spółki - zaznaczył poseł PiS. "

    Pomysł istotnie może nie ubecki, ale mocno PRLowski i pachnący Bitwą O
    Handel. Ale dlaczego żaden z komentarzy pod w/w artykułem (stan na
    okolice północy kiedy czytałem) nie wspomniał że identyczne metody
    wprowadził kilka lat temu miłościwie nam panujący walcząc z dopalaczami?

    p. m.