  • Data: 2014-01-23 00:15:51
    Temat: Re: ubeckie metody PiS
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 22 Jan 2014, Andrzej Lawa wrote:

    > Cwaniaczek kupował w ten sposób głosy idiotów uważających, że systemem
    > nakazowo-zakazowym państwa można zastąpić wychowanie ze strony rodziców.

    Ale to oddzielny element dyskusji.
    Mi chodziło WYŁĄCZNIE o wykorzystanie środków prawnych, które nie są
    przeznaczone do danego celu.
    Przecież "przypadkowymi kontrolami" można zniszczyć KAŻDEGO.

    A rząd (z premierem na czele) chwalił się, że "przecież są inne
    środki prawne", pokazując ni mniej ni więcej, a że można obchodzić
    prawo.
    I sedno problemu w tym, że w .pl jest to BEZKARNE.
    "Watergate" nie grozi.

    pzdr, Gotfryd