    From: grzech <g...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: ubeckie metody PiS
    Date: Tue, 21 Jan 2014 15:59:38 +0100

    W dniu 2014-01-21 13:27, Andrzej Lawa pisze:
    > http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,PiS-pisze-do-
    premiera-ws-klubu-erotycznego-przy-Trakcie-Krolewski
    m,wid,16345793,wiadomosc.html?ticaid=1120fe&_ticrsn=
    3

> [...]
    > kontroli, które można przeprowadzić w tym klubie, czy w całej spółce,
    > które zniechęcą i zohydzą prowadzenie działalności w tym miejscu
    > osobom, które są właścicielami tej spółki - zaznaczył poseł PiS. "
    >
    > Pan Kownacki ma mentalność ubeka - jak przepisy nie pozwalają na
    > jakiś upragniony przez władzuchnę ruch, to się nęka ludzi żeby ich
    > zmusić do określonego działania lub zaniechania.
    >
    > Ciekawe jaka byłaby reakcja pana Kownackiego, jakby zacząć
    > szczegółowo i upierdliwie przeprowadzać w kółko kontrole placówek PiS
    > oraz polityków PiS i firm z nimi powiązanych?

    Łezka się chyba w oku kręci niektórym, jak przypomną sobie stare dobre
    czasy. Moja rodzina poległa w bitwie o handel w początkach socjalizmu
    kiedy to "Szereg kontroli, które można przeprowadzić, które zniechęcą i
    zohydzą prowadzenie działalności" zadziałało. Te czasy według zapewnień
    pana Kaczyńskiego nigdy nie miały wrócić a tu proszę bardzo.