  • Data: 2013-09-07 16:53:10
    Temat: Re: tzw. "2 dni na poszukiwanie pracy"
    Od: "Kazio" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:522b36c7$1$1221$6...@n...neostrada
    .pl...

    Użytkownik "Piotrek" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:f28bef1b-38c6-4d09-9b41-60dacd36eeba@googlegrou
    ps.com...

    Poszukiwać może sobie popołudniami. Te dwa dni, to na załatwienie
    formalności po prostu.

    Witam

    Jestem na wypowiedzeniu, zgodnie z kodeksem pracy do końca września, od 1
    października podejmuję pracę u nowego pracodawcy.

    Czy dobrze rozumiem:

    Czy te 2 dni mogę wykorzystać na wykonanie badań okresowych do nowej pracy,
    oraz załatwienie wszelkich innych formalności związanych z przyjęciem ?
    Czy obecny pracodawca może zarządać jakiegoś potwierdzenia na dokonanie tych
    czynności ?
    Czy te 2 dni są 100 % płatne przez obecnego pracodawcę czy nie ?

    POZDRAWIAM