  • 1. Data: 2002-10-29 10:13:08
    Temat: tytul wykonawczy - mandat
    Od: "KdH" <m...@w...pl>

    Dziendobry
    Jakis czas temu jadac samochodem rodzicow dostalem mandat 200zl, tydzien
    temu przyslano mi tytul wykonawczy, oraz wezwanie do zaplaty, niestety nie
    mam takich pieniedzy zeby zaplacic i w zwiazku z tym mam pytanie co mi
    grozi? nie pracuje, nigdy nie pracowalem, jestem studentem, nie mam konta,
    samochodu tez nie, bardzo prosze o odpowiedz poniewaz poborca grozil mi kara
    aresztu, wiem ze najlepiej byloby zaplacic, natomiast jak juz mowilem w
    najblizszym czasie nie mam mozliwosci zdobycia takich pieniedzy:(

    Pozdrawiam i czekam na odpowiedz

  • 2. Data: 2002-10-29 22:37:08
    Temat: Re: tytul wykonawczy - mandat
    Od: "bolo" <b...@i...pl>

    Użytkownik "KdH" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > aresztu, wiem ze najlepiej byloby zaplacic, natomiast jak juz mowilem w
    > najblizszym czasie nie mam mozliwosci zdobycia takich pieniedzy:(

    na pewno zaraz uslysze jakies wyjatki-poprawki, ale powiem tak:
    nie ma z czego zajac no to nie zajmie
    areszt na pewno nie!
    co najwyzej (teoretycznie) moze cie za to przez 10 lat nekac (co roku w
    listopadzie im sie zwykle przypomina)
    co najwyzej moze przyjsc ci do domu i zajmie np telewizor, jesli rodzice nie
    powiedza ze to ich i ze prowadzisz oddzielne gospodarstwo
    nie wiem co jeszcze, w kazdym razie nie stresuj sie za bardzo, najwyzej ci z
    czegos sciagna te 200 zl+15 zl oplaty wiec gorzej niz jest nie bedzie
    a pamietaj ze z dochodow ponizej ilus tam -set zlotych nie moga sciagac)

    pozdrowka
    bolo

  • 3. Data: 2002-10-30 05:53:45
    Od: "KdH" <m...@w...pl>