    From: "Anica" <l...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: trudny...pies czy sąsiad?
    Date: Wed, 31 Mar 2004 13:49:09 +0200

    > Zakładając najczarniejszy scenariusz może pozbawić Cię członkostwa,
    > zlicytować mieszkanko i na bruk. Ale to mało prawdopodobne, niestety.
    >
    > Bardziej realne jest pewnie zawiadomienie TOZ i straży miejskiej, co
    skończy
    > się wnioskiem do sądu grodzkiego i grzywną, która jaka by nie była, będzie
    za
    > niska i jako kara nieadekwatna dla kretynów kupujących sobie psa i
    > zostawiających go na cały dzień samego w mieszkaniu, żeby sobie powył.

    1. wypraszam sobie nazywanie mnie kretynem (sądziłam że na tą grupę pisują
    raczej kulturalni ludzie nie wyzywający się nawzajem...)
    2. nie kupiłam psa, dostały go dzieci pod choinkę od cioci, która zabrała
    psa od księdza (który psiaka katował!)
    3. nie zostawiamy na cały dzień a na 8 godzin dziennie
    4. a może pani Pers zaproponuje jakieś inne wyjście z tej sytuacji?
    5. jak był pies mniejszy to przyjeżdżałam specjalnie z pracy aby z nim
    trochę pobyć i wyprowadzić na dwór w między czasie tych 8 godzin
    6. pies nie wyje cały dzień, a jakąś godzinę, i jest to chyba niezbyt głośne
    wycie zważywszy na fakt że ma dopiero pół roku i jest miniaturka sznaucerek

    anka