  • Data: 2004-03-31 12:20:32
    Temat: Re: trudny...pies czy sąsiad?
    Od: "Anica" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > to jakiś żart primaaprilisowy ?
    > dlaczego wiedząc, że pies wyje i zakłóca sąsiadom spokó szukasz przepisów,
    > nie zrobisz czegoś z psem ?

    tzn mam go sie pozbyc, uspić?
    każdy mały pies dopóki się do tego nie przyzwyczai to placze za wlascicielem
    jak wyjdzie ten z domu...
    zreszta jak ktos chodzi po klatce i dotyka rekami sciany przy naszych
    dzrwiach (gdzie jest wlacznik swiatla )
    to pies szczeka
    czy sa psy ktore tego nie robia?

    > są chyba pewne niepisane normy współżycia społecznego i jeśli twój piej je
    > łamie to albo wyprowadź się gdzieś gdzie w promieniu kilometra nie będzie
    > sąsiadów albo pozbądź się psa.

    > a przy okazji - czy twój pies też załatwia potrzeby na środku chodnika lub
    > na trawniku dostępnym publicznie i nie widzisz w tym problemu ?
    >

    > --
    > pozdrawiam
    > plusz

    zastanawia mnie czy ktores z panstwa ktorzy mi tu odpisali macie psa
    sadzac z wypowiedzi nie...