  • 11. Data: 2006-06-18 04:05:37
    Temat: Re: troche inne WKU
    Od: stern <s...@0...pl>

    Dorota napisał(a):

    > Pytanie - czy jak sie zglosi do WKU to czy mu cos grozi?

    art. 224 tej ustawy, która masz (+243)
    do tego art. 34,
    do tego grzywna za pomieszkiwanie bez meldunku ;)

    > Z tego co sobie wymyslilam wynika, ze jak sie zglosi do WKU w przyszlym roku
    > kalendarzowym, to nic mu nie grozi. Chyba ze sie myle

    mylisz się

    > Czy ktos moglby mnie w tym utwierdzic, ewentualnie podac jakies inne argumenty,
    > bo szczerze mowiac jestem w kropce...

    mozecie liczyc na lagodny wymiar kary,
    albo wręcz na to, że WKU nie bedzie sie chcialo nic robic

    --
    http://bdp.e-wro.com GG: 4494911

  • 12. Data: 2006-06-18 07:03:17
    Od: "Dorota" <d...@p...onet.pl>

    > no tak faktycznie,
    > dobrze, że napisał, że są adwokaci, bo byś nie wiedziała

    a nie uwazasz ze moglam myslec ze sprawa nie jest az tak powazna ze potrzebny
    bedzie adwokat....
    przepraszam, jestem blondynka (farbowana, ale zawsze)

  • 13. Data: 2006-06-18 07:05:27
    Od: "Dorota" <d...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > mylisz się

    > mozecie liczyc na lagodny wymiar kary,
    > albo wręcz na to, że WKU nie bedzie sie chcialo nic robic

    dziekuje bardzo

  • 14. Data: 2006-06-18 10:24:11
    Od: RobertR <b...@g...pl>

    > Czyli ukonczyl 28 lat, to powinien automatycznie isc do rezerwy. Ale...
    > uchylanie sie od odbycia sluzby zagrozone jest 3-ma latami pozbawienia
    > wolnosci, co przedawnia sie po 5 latach, czyli 28+5 daje 33.

    Jesli rozpoczeli dochodzenie to termin przedawnienia wydluza sie o 5 lat
    (dodaje do terminu przedawnienia dla danego przestepstwa),
    ja widze co najmniej 2 p-twa: uchylanie sie, i niedopelnienie obowiazku
    meldunkowego

    > Z tego co sobie wymyslilam wynika, ze jak sie zglosi do WKU w przyszlym roku
    > kalendarzowym, to nic mu nie grozi. Chyba ze sie myle

    z praktyki: jakby poszedl wczesniej mogl sie dogadac. Z tego rocznika to
    w zasadzie tylko na ochotnika brali, a kombinatorow i tych z
    reklamacjami nie lubia.

    > Czy ktos moglby mnie w tym utwierdzic, ewentualnie podac jakies inne argumenty,
    > bo szczerze mowiac jestem w kropce...

    Niech sie zglosi. Ryzykuje pojsciem na kurs, ale moze nie dostac wyroku ;)).

    PS: Armia jest dla ludzi, tam jest fajnie, mozna sie niezle rozerwac i
    wypoczac. Wszelkie gadki o fali i stracie czasu sa nad wyraz
    przesadzone, to tak OT BTW.

    pzdR.

  • 15. Data: 2006-06-18 18:42:49
    Od: "Norbert" <a...@w...gazeta.pl>

    > PS: Armia jest dla ludzi, tam jest fajnie, mozna sie niezle rozerwac i

    Znaczy mowisz ze mozna sobie popic? W Polsce to w koncu dobra zabawa....

    --
    Pozdrawiam Norbert :-)

  • 16. Data: 2006-06-19 09:27:53
    Od: Robert <b...@g...pl>

    Norbert wrote:

    > Znaczy mowisz ze mozna sobie popic? W Polsce to w koncu dobra zabawa....

    Mozna, nie mozna co za roznica.... Nie widzisz innej mozliwosci
    rozrywki?? Armia Ci sie tylko z piciem kojazy?

    pzdR.

  • 17. Data: 2006-06-19 21:17:06
    Od: "Norbert" <a...@w...gazeta.pl>

    > Mozna, nie mozna co za roznica.... Nie widzisz innej mozliwosci rozrywki??
    > Armia Ci sie tylko z piciem kojazy?

    Dla syna oficera pilota, ktory polowe zycia spedzil na osiedlach wojskowych
    tylko z tym sie moze kojarzyc. Liczne opowiesci i fakty (boze... ilu zmarlo
    na marskosc alkoholowa) to potwierdzaja. Teraz koncze 3 rok medycyny i
    myslalem zeby isc na te wakacyjne odrobienie wojska, ale ojciec mi
    skutecznie odradzil, po tym jak opowiedzial ze na ostatnich cwiczeniach
    rezerwy wystrzelil 6 razy z pistoletu i przez tydzien nic nie robil.
    Jak dla mnie armia powinna szeregowego nauczyc obslugiwac roznego rodzaju
    sprzet, nauczyc strzelac, wpoic poczucie obowiazku. A jak szeregowcy maja
    lezec i pic w koszarach bo na nic innego nie ma pieniedzy to skonczmy z
    niewolnicza sluzba wojskowa. Co jest pewne to ja do armii nigdy nie trafie
    :)

    --
    Pozdrawiam Norbert :-)

  • 18. Data: 2006-06-20 12:22:26
    Od: Robert <b...@g...pl>

> [...]
    > szeregowcy maja lezec i pic w koszarach bo na nic innego nie ma
    > pieniedzy to skonczmy z niewolnicza sluzba wojskowa. Co jest pewne to ja

    Ale zastanow sie, odpoczywasz. Pic nie musisz. Dostajesz pelne
    wynagrodzenie (w rezerwie), w pracy Cie nie ma wiec nikt Ci nie brze;czy.
    Ale OK, kazdy ma swoj punkt widzenia a grupa jakby nie ta i ciut OT sie
    robi ;))

    pzdrR. i zycze sukcesow w nauce i w przyszlym zyciu zawodowym. Moze
    dostaniecie podwyzki (jako grupa zawodowa)- w przeciwienstwie do wielu
    uwazam ze sie naleza.

  • 19. Data: 2006-06-21 17:06:34
    Od: Gracjan Abakanowicz <g...@y...com>

    On Sun, 18 Jun 2006 12:24:11 +0200, RobertR wrote:

> [...]
    > (dodaje do terminu przedawnienia dla danego przestepstwa),
    > ja widze co najmniej 2 p-twa: uchylanie sie, i niedopelnienie obowiazku

    A to przestępstwo "niedopełnienia obowiązku meldunkowego" to z jakiego
    artykułu k.k.?

    --
    abakan

  • 20. Data: 2006-07-01 14:21:09
    Od: "DarkDaro" <d-j1@hate-spam_gazeta.pl>

    > PS: Armia jest dla ludzi, tam jest fajnie, mozna sie niezle rozerwac i
    > wypoczac. Wszelkie gadki o fali i stracie czasu sa nad wyraz przesadzone,
    > to tak OT BTW.

    Poagadaj z kolesiem, który odmrozil nogi i mu je amputowali albo z rodzicami
    samobójców.
    jak ktos nie pije litra dziennie i nie pali trawy to nie zawsze jest tak
    rózowo jak widzisz to swoimi oczami.

    --
    Pzdr
    Mroczny Daro