    Date: Tue, 14 Aug 2012 15:51:21 +0200
    From: Krystek <k...@u...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: towar którego nie ma

    spp wrote:
    > Hm, a nie jest to kilka rozłącznych transakcji? :(
    > "Zakupiłem kilka rzeczy u jednego sprzedawcy na różnych aukcjach."

    No jest, napisałem o tym. Ale faktura ma być jedna, była jedna zapłata,
    opłata za spedycję też jedna. Towary są "powiązane" w sensie, że nie
    byłoby sensu dla mnie kupować jednego towaru jak nie ma dwóch
    pozostałych. Kupując towar byłem przekonany, że są na stanie.

    Wiadomo, że mogę zwrócić do 10 dni, ale czy można jakoś ładnie prawnie
    uzasadnić aby uniknąć tej procedury i jednocześnie przyczynić się do
    przekonania sprzedawcy, że nie ma sensu jej wdrażać w życie?

    Krystian