  • Data: 2004-04-01 17:56:27
    Temat: Re: to panstwo jest popierdolone !
    Od: "łysy" <v...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    nie pamientam kiedy były wyroki dokładnie, ale to było jakieś dwa,trzy lata
    temu, pierwszy wyrok , to było chyba ograniczenie wolności w postaci prac
    społecznych na 10miesięcy i tez kara w zawieszeniu rok na 3 chyba, no a
    potem za ten drugi raz takze dostałem w zawieszeniu (niepamientam dokładnie
    juz ile i na ile) a po jakiś paru miesiącach odbyła sie sprawa 3 z koleji ze
    odwieszają mi pierwszy wyrok z wniosku pani kurator, i skaładałem odwołanie
    od tego wyroku motywyjąc tym ze było to dawno i ze sie zmieniłem i ze mam
    prace ze zamierzam sie pobrać itp. niestety nic to nie pomogło sędzia
    stwierdził ze przychyla sie do wniosku pana prokuratora i ze za miesiąc
    przyjdzie wezwanie do odsiadki, i to wszysko a teraz próbuje sie wykręcić
    kwestiami zdrowotnymi, nie wiem moze mi sie uda ........