  • Data: 2014-09-26 15:03:14
    Temat: Re: testament
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 26 Sep 2014 11:15:33 +0200, Gotfryd Smolik news napisał(a):

    > Czekam na komentarz jureq odnośnie działu spadki - bo na mój gust
    > fakt istnienia testamentu nie jest przeszkodą.

    Z tego co rozumiem sens działu spadku i całą dyskusję na psp, to dział
    musi być zgodny z testamentem. Wartościowo, czy także jeśli chodzi o
    konkretne dobra to nie wiem. Jak spadkodawca zdecydował że ktoś ma dostać
    75%, to ma dostać. Jeśli po śmierci spadkodawcy chcemy zmienić te
    proporcje to dział spadku nie do tego służy.