  • 1. Data: 2005-10-04 19:34:38
    Temat: terminowość sądu
    Od: "gaspard" <g...@g...prv.pl>

    Dostalem wezwanie do sadu (za pokwitowaniem na poczcie) na sprawe o
    ustalenie spadku. co ciekawe data sprawy uplynela tydzień temu a samo
    powiadominie wyszlo z sadu dzień po sprawie (bylo podpisane w dniu sprawy).
    Niewiem jak oni sobie to wyobrazali. Czy to zwykly balagan w sadzie ? poco
    wogole wysylali skoro bylo wiadomo ze nawet lokalnie nikt nie zostanie
    powiadomiony (ja mieszkam w innym miescie 400km) .

    Co o tym sadziecie ?

  • 2. Data: 2005-10-04 21:32:14
    Temat: Re: terminowość sądu
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    gaspard napisał(a):
> [...]
    > wogole wysylali skoro bylo wiadomo ze nawet lokalnie nikt nie zostanie
    > powiadomiony (ja mieszkam w innym miescie 400km) .

    na pewno dzień po sprawie? nie ma błędu w którejś dacie?

    KG

  • 3. Data: 2005-10-06 10:25:15
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    gaspard napisał(a):

    > Co o tym sadziecie ?

    Ja bym sie upewnił czy aby ta rozprawa nie jest w następnym miesiącu.
    Może to błąd.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    którymi staramy się je ukryć."

  • 4. Data: 2005-10-06 18:12:37
    Od: "gaspard" <g...@g...prv.pl>

> [...]
    Dostalem dwa wezwania jednoczesnie dnia 4.10.2005.
    Oba wypisane 27.09.2005 i wyslane dzien później (data stempla pocztowego)
    Oba dotyczyly tej samej sprawy (ten sam nr akt) ale pierwsze wzywalo mnie na
    27.09 a drugie na 20.10.2005. Moge to zrozumiec jesli oni mają placone od
    ilosci spraw i są leniwi.

  • 5. Data: 2005-10-06 22:10:09
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    gaspard napisał(a):

    > Moge to zrozumiec jesli oni mają placone od ilosci spraw i są leniwi.

    A błędu ludzkiego nie rozumiesz? Co sam papieżem jesteś?

  • 6. Data: 2005-10-07 17:22:56
    Od: "gaspard" <g...@g...prv.pl>

    > A błędu ludzkiego nie rozumiesz? Co sam papieżem jesteś?

    Nie sadze, ze to byl blad raczej polapali sie za pozno ze trzeba wyznaczyc
    sprawe w 3 tygodnie i wysylali w dniu sprawy powiadomienie (zeby miec
    podkladke). Tym bardziej ze odrazu byl nastepny termin.

  • 7. Data: 2005-10-07 17:27:06
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    gaspard napisał(a):

    > Nie sadze, ze to byl blad raczej polapali sie za pozno ze trzeba wyznaczyc
    > sprawe w 3 tygodnie i wysylali w dniu sprawy powiadomienie (zeby miec
    > podkladke). Tym bardziej ze odrazu byl nastepny termin.

    Ty chyba myślisz że tam pracują tacy idioci jak ty. Taka podkładka to
    żadna podkładka, więc lepiej sobie głowy nie zawracać wysyłaniem w dniu
    rozprawy.

  • 8. Data: 2005-10-08 10:13:13
    Od: "gaspard" <g...@g...prv.pl>

    > Ty chyba myślisz że tam pracują tacy idioci jak ty. Taka podkładka to
    > żadna podkładka, więc lepiej sobie głowy nie zawracać wysyłaniem w dniu
    > rozprawy.

    Nie uwazam sie za idiote, a takie uwagi to zachowaj dla siebie.

  • 9. Data: 2005-10-08 10:50:00
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    gaspard napisał(a):

    > Nie uwazam sie za idiote, a takie uwagi to zachowaj dla siebie.

    Ja tylko wnioskuje po twoich wypowiedziach o tych podkładkach.

  • 10. Data: 2005-10-08 19:38:14
    Od: BartekK <s...@d...org>

    gaspard napisał(a):
> [...]
    > wogole wysylali skoro bylo wiadomo ze nawet lokalnie nikt nie zostanie
    > powiadomiony (ja mieszkam w innym miescie 400km) .

    nic nowego.
    ostatnio dostalem wezwanie do urzedu pracy - wyslane w piatek, doszlo w
    poniedzialek (czyli przyzwoicie) - listonosz przyszedl o 14:30.
    Odebralem, przeczytalem - jakies 10minut to trwalo. A wezwanie dotyczylo
    stawienia sie w urzedzie pracy w ... poniedzialek, przy czym do godziny
    15-tej tylko urzad pracuje i dowidzenia, a mam 10km do urzedu - wiec nie
    zdarzylem. I sprawa przepadla - poniewaz mam w papierze wpisane iz "nie
    stawilem sie na wezwanie".

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    | s...@d...org GG:23319 tel +48 696455098