  • Data: 2002-03-27 09:29:37
    Temat: Re: teren zabudowany
    Od: "ania" <a...@e...pl_#@!%> szukaj wiadomości tego autora

    > A bo mnie zmylilas;))))Art.2 mial byc.

    dokladnie - ale ciagle nie wiem kto na jakiej podtsawie ustala co jest a co
    nie jest teren - albo jak ktos juz sie czepia szczegolow - to obszarem
    zabudowanym albo nie

    bo ok - kolejny raz powtarzam - kierowcoc informuja o tym znaki - ale ten
    kto stawia znaki na jakiej podstawie to robi?
    to juz wymyslilam - stawia np rejon drog na zlecenie um wydzialu komunikacji

    wydzial komunikacji zatweirdza projekty - a ten kto projektuje - skad wie ze
    to jest wlasnie taki a nie inny obszar?

    ania