  • 31. Data: 2020-06-10 06:59:53
    Temat: Re: tematy maturalne wyciekły
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Bo to jest okrutnie skomplikowane. 90% pewnie będzie z WI-FI szkół
    > :-) I dłubiemy w routerach :-) - o ile mają jakiekolwiek logo.
    > Przeważnie nie mają.

    Serio? Uczniowie o 7 siedzieli juz w szkole? 2h przed matura?
    A w tej szkolnej wifi to oni juz są anonimowi?
    To jak ktos chce coś złego zrobić to nic tylko do szkolnego wifi.

    > Przy czym największym problemem, jaki dostrzegam, to wkalifikacja
    > prawna :-)

    W sensie ze oszukiwanie na maturze jest ok?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    ("""""""""")

  • 32. Data: 2020-06-10 06:59:54
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Próbowałeś choć raz szukać w tego typu logach czegokolwiek?

    Co konkretnie masz na mysli?
    Masz konkretne zapytanie.
    Google nie zwroci konkretnego ip tylko jakis log którym ktos bedzie
    musiał czegos szukac?
    Na czym polega trudnosc?

    > Bez wątpienia. Tylko co to da? Powie, że miał od kolegi. Zauważ,
    > że samo posiadanie tematu nie jest przestępstwem. Ja nawet nie za
    > bardzo wiem, jak taki wyciek zakwalifikować. Przecież te koperty
    > nie są niejawne w rozumieniu ustawy (chyba?). Zatem mam
    > wątpliwość, czy w ogóle prokuratura jest właściwym organem.

    Z takim podejsciem to rzeczywiście bedzie trudno.
    IMO jeden powie ze od kolegi, drugi ze nie pamieta a trzeci moze jednak
    powie naprawde skad ma.
    Albo dwóch powie ze maja od siebie nawzajem i juz masz wiesz ze kłamia.

    > TEchnicznie wiele rzeczy jest prostych.

    No i?

    > Jeśli nawet, to wątpię, by przychodziły w kopertach :-)

    A to ma jakies znaczenie?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Ludzie nie mają problemów, tylko sobie sami je stwarzają"

  • 33. Data: 2020-06-10 08:25:13
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2020-06-10 o 06:59, Budzik pisze:

    > Serio? Uczniowie o 7 siedzieli juz w szkole? 2h przed matura?

    Niektórzy tak.
    Takie procedury na koronawirusa.
    Godziny przybycia losowano - niektórym uczniom przypadło
    przyjść na 7.00

  • 34. Data: 2020-06-10 10:18:48
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    A dlaczego mają nie znać?

    -----
    > jakkolwiek rusie służby by nie były chytre, to nie ma siły, by wpisały w
    wyszukiwarki hasło, którego nie znają.

  • 35. Data: 2020-06-10 10:22:20
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Nie pi...ol, on nawet do drugiej tury nie przejdzie bo jej nie będzie, i to mówiłem
    ja.
    Tak ..ujowej kampanii to nie miał nawet Jaruzelski.
    Szczeny opadną na Nowogrodzkiej.
    Sprowadź pięć milionów czarnych krawatów z Chin, zarobisz.

    -----

  • 36. Data: 2020-06-10 10:56:29
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Zartujesz.
    PiS ma swoj stabilny elektorat, ktory jeszcze dlugo bedzie na niego
    glosowal.
    I ktory sie powieksza, bo 500+, emerytura itp.

    A kampania ...
    -Panie Prezydencie, jaki pan ma program wyborczy?
    -Mam trzy programy - TVP1, TVP2, TVP Info.

    Wiec raczej jest pytanie, czy w pierwszej turze nie wygra.

    I ewentualnie - z kim bedzie walczyl w drugiej, bo tu moze byc
    niespodzianka.

    Użytkownik "ąćęłńóśźż" napisał w wiadomości grup
    pl...

  • 37. Data: 2020-06-10 11:15:23
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 9 Jun 2020 18:12:24 +0200, Shrek napisał(a):

    > Tak przy okazji - polecam temat wycieków maturalnych (z dobrze
    > pilnowanych kopert) w kontekście obietnicy sasina, że nie będą do kopert
    > zaglądać a już broń boże nic zmieniać. I macie na to słowo honoru sasina
    > i nowego prezesa zmilitaryzowanej poczty polskiej.

    Gwoli ścisłości, okazało się właśnie, że Zdzikot nie był żadnym prezesem
    tylko p.o. Właśnie wybierają nowego prezesa:

    "W poniedziałek otwierano koperty ze zgłoszeniami kandydatów i sprawdzono,
    czy spełniają warunki formalne. I tak przyszły prezes nie może na przykład
    być zatrudniony w biurze poselskim, senatorskim lub biurze posła do
    Parlamentu Europejskiego, wchodzić w skład organu partii politycznej bądź
    być przez nią zatrudniony.

    Ma również posiadać wiedzę o zakresie działalności Spółki oraz o sektorze,
    w którym Spółka działa.

    To zaiste spora odmiana, bo Zdzikot idąc do Poczty, nie znał się na niej w
    ogóle."

    https://wyborcza.pl/7,155287,26018099,pis-wzial-pocz
    te-i-wykorzystal-teraz-poczta-szuka-nowego-prezesa.h
    tml#S.koronawirus-K.C-B.1-L.1.duze

    Przy okazji okazało się, że PP sama ma pokryć koszty sasinady, a skąd
    weźmie 70 mln misiewiczów kompletnie nie interesuje, więc rozważane jest
    obniżenie wynagrodzeń pocztowców.

    "- Ministerstwo Aktywów Państwowych nie podpisywało żadnej umowy z Pocztą
    Polską w związku z przygotowywaniem do majowych wyborów prezydenckich -
    twierdzi lakonicznie Wydział Prasowy Ministerstwa Aktywów Państwowych.
    Z pieniędzmi dla Poczty jest problem, bo nie wiadomo, na jakiej podstawie
    prawnej miałyby być wypłacone.

    Pierwsze umowy z kontrahentami operator podpisał 18 kwietnia. Ustawę o
    wyborach korespondencyjnych uchwalono 8 maja.

    Pytam Pocztę, czy jeśli te pieniądze - blisko 70 zł mln zł - nie spłyną, to
    czy nie obawia się, że zarządowi zostaną postawione zarzuty o działanie na
    szkodę spółki?

    - Poczta Polska realizowała czynności niezbędne do przygotowania
    przeprowadzenia wyborów powszechnych na Prezydenta Rzeczypospolitej
    Polskiej zarządzonych na 2020 r., w oparciu o decyzję Prezesa Rady
    Ministrów z dnia 16 kwietnia 2020 roku - odpowiada operator. "

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "Na razie stoimy na stanowisku, że mamy rację"
    Jacek Czaputowicz

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 38. Data: 2020-06-11 11:59:27
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 10.06.2020 o 06:59, Budzik pisze:

    > Co konkretnie masz na mysli?
    > Masz konkretne zapytanie.
    > Google nie zwroci konkretnego ip tylko jakis log którym ktos bedzie
    > musiał czegos szukac?
    > Na czym polega trudnosc?

    Na co dzień "dłubię" w takich logach. Wyłowienie tego, co potrzebujesz
    zajmuje masę czasu :-)

> [...]
    > powie naprawde skad ma.
    > Albo dwóch powie ze maja od siebie nawzajem i juz masz wiesz ze kłamia.

    No i co z tą wiedzą mogę począć, skoro nie wiem który? To się bardzo
    prosto pisze. Jakby wpisanie tego w wyszukiwarkę było samo w sobie
    czynem zabronionym, to by coś można było podziałać. A bieganie po
    ludziach i pytanie czemu szukali, to sensu głębszego nie ma.

    > No i?

    Tylkopo drodze mamy ustawy :-)

    > A to ma jakies znaczenie?

    Że nie ma znaczenia, czy wyślesz w kopercie, czy wyświetlisz na stronie
    internetowej.

    --
    Robert Tomasik

  • 39. Data: 2020-06-11 12:02:25
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 10.06.2020 o 10:56, J.F. pisze:
    > Zartujesz.
    > PiS ma swoj stabilny elektorat, ktory jeszcze dlugo bedzie na niego
    > glosowal.
    > I ktory sie powieksza, bo 500+, emerytura itp.

    Masz rację, ale to może właśnie ich zgubić tym razem. W pierwszej turze
    - moim zdaniem - Duda wygra. W drugiej dostanie nadal tyle samo głosów,
    co w pierwszej, ale na tego drugiego kandydata, który z nim będzie
    startował zagłosują nie tylko ci, którzy będą chcieli tego drugiego
    kandydata, ale również ci, którzy nie będą chcieli Dudy.

    --
    Robert Tomasik

  • 40. Data: 2020-06-11 12:04:55
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 10.06.2020 o 06:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik Robert Tomasik r...@g...pl ...

    > Serio? Uczniowie o 7 siedzieli juz w szkole? 2h przed matura?

    To siedzieli na domowym. I nadal nie wie, kto to wklepał.

    > A w tej szkolnej wifi to oni juz są anonimowi?

    Próbowałeś wyciągnąć cokolwiek ze szkolnego routera?

    > To jak ktos chce coś złego zrobić to nic tylko do szkolnego wifi.

    Sądzę, że nikomu z szukających maskowanie nie przyszło do głowy. Chyba,
    ze ktoś ma domyślnie skonfigurowane jakieś VPN-y.

    > W sensie ze oszukiwanie na maturze jest ok?

    Etycznie zapewne nie. Znajdź kwalifikację. W końcu to grupa o prawie.

    --
    Robert Tomasik