  • Data: 2007-03-02 11:35:30
    Temat: Re: tekst w interneci a prawo podsumowanie
    Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > Patrze, patrze a tu m...@p...onet.pl porozsypywal
    > nastepujace haczki:
    > To chyba normalne. Kto nie potwierdza darmowych rad?

    w zdecydowanej większości rad udzielanych na pl.comp.os.linux nie trzeba
    potwierdzać tylko zastosować. To działa! sprawdzone
    Jeśli zadam pytanie: jak napisać skrypt który zrobi to i tamto na serwerze?
    To dostne w odpowiedzi kilka wersji skryptów w kilku językach a niektóre z nich
    zrobią toitamto i posprzątają po sobie. pełny serwis :)

    > Jak ktos Ci zle poradzi w kwestii gotowania, to co najwyzej sraczki
    > dostaniesz. Jak w kwestii prawnej - to bekniesz finansowo.
    > Grupy dyskusyjne sluza zazwyczaj (a przynajmniej ja je tak traktuje)
    > jako zrodlo wskazowek i porad a nie 100% pewnych informacji. Mozesz wiec
    > dostac porade, gdzie znalezc dany przepis, na co zwroci uwage itp. Jesli
    > liczysz na cos wiecej - idz do prawnika i plac kupe kasy.

    A moze jednak chodzi o kompetencje?
    Na grupie pl.comp.os.linux siedzą fachowcy w dużej części administratorzy
    a tu?
    prawnicy raczej siedzą i trzepią kasiure gdzie indziej.

    no i prawdziwe