  • Data: 2010-09-11 20:43:01
    Temat: Re: takie tam
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-09-11 21:06, Zygmunt pisze:

    > I dotego obecni sędziowie są nietykalni, więc jeśli nawet wezmą łapówkę to i
    > tak nic
    > im nie można zrobić (a mieli przez to być nieprzekupni),
    > i maja dożywotnie koryto (to określenie dla tych co nie zasługują na
    > miano sędziego).

    No i prawnicy jacy są, jak zaczynają, to normalnie aż ręce opadają:

    Potencjalny klient otrzymuje swoiste CV prostytutki. Kobiety, które chcą
    pracować jako lunch-prostytutki szukają określonego klienta - minimum po
    studiach magisterskich, często po MBA, z tytułami naukowymi, na
    stanowisku, czasem z zagranicy - same więc muszą prezentować wysoki
    poziom usług i często swoją ofertę przedstawiają w łatwy do odbioru dla
    menedżera sposób, czyli jako ofertę handlową. W mailu zwrotnym oprócz
    zdjęcia pojawiają się więc takie informacje jak ( podajemy przykład
    oryginalnego listu jaki otrzymaliśmy w odpowiedzi na nasz mail,
    napisaliśmy, że jesteśmy zainteresowani ofertą towarzyską, anons był
    umieszczony na Trojmiasto.pl):
    ,,Sabina, lat 20, włosy blond (nie farbowane), 178 cm wzrostu, miseczka
    C, w trakcie studiów prawniczych (Uniwersytet im. Mikołaja Kopernika) -
    w przyszłości chcę być radcą prawnym lub pracować w zarządzie dużej
    spółki, zainteresowania: psychologia, długie rozmowy, filmy Woody
    Allena, Tatry. Języki: angielski bardzo dobry. Cena - 500 zł za jedno
    tradycyjne spotkanie (1 - 2 godziny), dodatki na życzenie klienta - 500
    zł (tu proszę podać, cena do uzgodnienia). Gwarantuję satysfakcję,
    wygodę, odprężenie, dyskrecję, kosmetyki najwyższej jakości, mieszkanie
    znajduje się w dzielnicy willowej, jest garaż, tylko w godzinach od 11
    do 16 (poniedziałki i piątki, od 13 do 14 (wtorki, środy, czwartki) ".
    http://praca.wp.pl/kat,18453,title,Wieczorem-przykla
    dny-maz-w-czasie-pracy,wid,12641960,wiadomosc.html

    --
    animka