eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawotakie rzeczy tylko w Erze › Re: takie rzeczy tylko w Erze
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    sfeed.neostrada.pl!atlantis.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl!not-for-mail
    From: Herald <h...@o...eu>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: takie rzeczy tylko w Erze
    Date: Wed, 24 Jun 2009 09:55:15 +0200
    Organization: TP - http://www.tp.pl/
    Lines: 19
    Message-ID: <18q9fgh58eevb$.1ofn422yuzr$.dlg@40tude.net>
    References: <h1sj60$6lt$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: cuf114.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: atlantis.news.neostrada.pl 1245830245 13696 83.19.61.114 (24 Jun 2009
    07:57:25 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 24 Jun 2009 07:57:25 +0000 (UTC)
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    X-Licznik: 1041
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:594689
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Wed, 24 Jun 2009 09:02:23 +0200, olo napisał(a):

    > Telefon znajomej rozpoczął własne życie i regularnie co 6 minut zaczął
    > łączyć się z Internetem. Zgodnie z cennikiem każde nowe połączenie jest
    > taryfikowane i pomimo braku właściwej transmisji (oprócz danych przesyłanych
    > do połączenia) rachunek za miesiąc osiągnął prawie 2 tys. PLN. Telefon
    > został zwrócony do salonu, do Ery złożono pismo o anulowanie opłat. Operator
    > przed ekspertyzą telefonu oddalił właściwie reklamację i polubownie
    > zaproponował 25% rabat i rozłożenie płatności na raty, jednocześnie
    > informując że za wady telefony odpowiadać ma producent a nie sprzedawca
    > którym jest zresztą tenże operator. Czy w razie wady telefonu nie można w
    > ramach rękojmi jako sprzedawcy zażądać od Ery anulowania opłat ? Jakieś inne
    > pomysły ?

    G1? :)
    A ponadto, konfiguracja aparatu jest sprawą klienta. Sama zapewne ustawiła
    sprawdzanie skrzynki mejlowej co określony czas, wówczas aparat robił to co
    miał zrobić. Z tego opisu co do tej pory umieściłeś - na miejscu tej laski
    zaakceptowałbym udzielony rabat 25% i się cieszył z tego.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1