    From: "Macieju" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: tajemnica przedsiebiorstwa - pomocy
    Date: Wed, 15 May 2002 22:58:44 +0200

    Użytkownik "Gwidon S. Naskrent" <n...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:Pine.LNX.4.44L.0205151606340.1285-100000@localh
    ost...

    > Patrz art. 101.02 KP.
    >
    > Czy może udowodnić, tego nie wiem. Natomiast umowa o zakazie konkurencji
    > może przestać obowiązywać przed czasem jeśli ustaną podstawy do jej
    > egzekwowania (np. pracownik wyjedzie za granicę albo straci uprawnienia do
    > wykonywania zawodu).

    Patrząc obiektywnie nie ma tam jasno napisane na temat zakazu pracy w
    konkurencyjnej firmie, jest tylko o ochronie danych będących własnością
    przedsiębiorstwa. Wiadomo, że pewne informacje można zdobyć nie wykradając
    komuś baz danych. Według mnie podciągnięcie tego tekstu pod zakaz
    konkurencji byłoby mocno naciągane, zwłaszcza jeżeli spojrzy się na obecną
    sytuację na rynku pracy.

    Poadrawiam
    Macieju