    From: Marcin Debowski <a...@I...notrix.net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: tPSA próba wyłudzenia ????
    Date: Tue, 2 Mar 2004 09:12:58 +0800

    In article <c2033e$rm8$6@news.onet.pl>, Robert Tomasik wrote:
    > Użytkownik "Massai" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Nikogo by nie ścignęli, bo to w żadnym wypadku oszustwem być nie może.
    > gdyby było, to a' priori należało by zamknąć każdego powoda, który
    > przegrał sprawę w sądzie. On też dochodził nienależnej kwoty. Działania
    > telekomunikacji można jedynie rozpatrywać w kategoriach wykorzystywania
    > pozycji monopolisty na rynku, ale to pod warunkiem, że zagrożą
    > zaprzestaniem świadczenia usługi.

    Jedyne na co można chyba liczyć, to sytuacje w której pracownik takiej
    wspaniałej firmy informuje o nieistniejącym długu np. sąsiadów, co się
    zdarza przy rozmaitych okazjach. Piszę ogólnie, bo np. niejaka UPC też ma
    wcale podobne zagrania i w 3 miesiące po rozwiązaniu umowy i odcięciu
    sygnału, przyszedł jakiś miły pan i domagał się od moich sąsiadów
    wpuszczenia na teren budynku aby mógł nas odciąć bo nie płacimy :)
    Przyznam że mnie cholernie wtedy kusiło aby coś z tym zrobić.

    Zaś z tytułową tpsa mam zupełnie podobne przeboje i niestetey nic do nich
    nie dociera. Co ciekawe, zdarzył się już drugi raz przypadek że nie
    przyszło od nich potwierdzenie odbioru. Pierwsze przyszło po awanturze na
    poczcie. Drugie, wysłane w grudniu, nadal nie. <dygresja> Do kogo składa
    się skargę w takiej sprawie? Poczta nadania czy gdzieś wyżej?</dygresja>.
    Tak że z tpsa mam rozwiązaną umowę od ponad pół roku, linie odcieli
    natychmiast po otrzymaniu wypowiedzenia (mimo, że potwierdzenie odbioru
    nie przyszło :), ale abonament i odsetki nadal naliczają. Co ciekawe, w
    styczniu ktoś wydzwonił na tej odcietej lini jeden impuls :)

    --
    Marcin