  • Data: 2022-02-21 15:58:13
    Temat: Re: szury w życiu codziennym [Kto po wyzwaniu od "szurniętego" pobiegł się zaszczepić?]
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 21 Feb 2022 15:33:56 +0100, Shrek wrote:

    > A nasz?

    Jeszcze bardziej.

    > Nie wiem - może to zapas nienaruszalny;)

    To moze ktos jednak powinien wiedziec, ze respirator to nie kałasz,
    i nie może lezec 50 lat w smarze.
    Ma byc zapas nienaruszalny - prosze bardzo - kupujemy nowe co roku na
    magazyn, starsze z magazynu do szpitali, starsze ze szpitali na zlom.
    Albo niech sobie gdzies tam leża przy łózkach i czekają na pacjenta,
    służąc w miedzyczasie do szkolen itp.

    Tylko ze to wymaga jakiegos zorganizowanego systemu dostaw
    respiratorow/maseczek/rekawiczek do panstwowych (?) szpitali.
    A nie, ze kazdy sobie sam zamawia.

    J.