    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: szury w życiu codziennym [Kto po wyzwaniu od "szurniętego" pobiegł
    się zaszczepić?]
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <su8qng$eil$1@dont-email.me> <q...@4...com>
    <a...@w...eu> <WZsOJ.603531$hye7.11643@fx11.ams1>
    <620aafab$0$469$65785112@news.neostrada.pl>
    <TuCOJ.379973$9Y33.237788@fx06.ams1>
    <620b37ed$0$477$65785112@news.neostrada.pl>
    <10hpwy578eusk$.1tz4m3f2zb0ht$.dlg@40tude.net>
    <1z5xr1ao85iw.1xot7p7c0sel6$.dlg@40tude.net>
    <ibij0jmrh2a0$.1e537nixpwn4w$.dlg@40tude.net>
    <d...@4...net>
    <k...@4...net>
    <tdpi19uoyeyv$.tl0g73cgrpss.dlg@40tude.net>
    <j...@4...net>
    <i7wu9ubsnor4$.t7kjaluc5k4j.dlg@40tude.net><1kbldrf0bhzfd$.4jghvj40gqgm.dlg@40tude.net>
    Date: Thu, 17 Feb 2022 17:02:33 +0100

    On Thu, 17 Feb 2022 16:01:01 +0100, Olin wrote:
> [...]
    ruktora-narciarstwa-prezydent-ja-odznaczyl-665088716
    4193664a

    > No i podałeś linkę, z której wynika, że maseczki były lewe.
    > Gratuluję.

    Ale order sie slusznie nalezy :-)

    Poza tym tak wynika ... dwa zdania autorstwa redakcji.

    > Źródło tych przypuszczeń?

    a to tylko pamiec z doniesien medialnych.
    Ale chyba do sprawdzenia/odszukania.

    > I co, był?

    Ano, wyszlo jak zwykle.
    Ale moze intencje byly dobre :-)

    > Bez certyfikatów.
    > Tego szajsu nikt nie chciał na przetargu nawet po cenie złomu.

    A kto mialby kupic i komu sprzedac, lub co z tym zrobic?
    Wiec to akurat niewiele dowodzi.

    No coz, jak sie kupuje w trybie pilnym urzadzenia, na ktore jest
    akurat olbrzymie zapotrzebowanie, to nie ma sie co dziwic,
    ze maja dziwne pochodzenie i niekoniecznie wszystkie potrzebne
    papiery, tudziez kompletne wyposazenie.

    Tym niemniej ... odszukasz ogloszenie o tej aukcji komorniczej?

    https://www.rp.pl/polityka/art8831641-respiratory-od
    -handlarza-bronia-bez-gwarancji-bez-przewodow

    Zalozę sie, ze Draeger i Mekics nie produkują urzadzen bez
    certyfikatow, choc niekoniecznie wymaganych w Polsce/EU,
    a koncowkę do tlenu wydaje sie, ze łatwo wymienic.

    > Na powtarzanie wkoło tych samych kłamstw czasu masz aż nadto,

    Jakich znowu klamstw?
    Co najwyzej liczby mam złe podane - tzn takie podano, ja tylko
    przeliczylem.

    > ale cieszę
    > się, że to nie obawa przed ujrzeniem wyników sprzecznych z własnymi tezami.

    Przeciez to tylko podejrzenie.
    Sie nie potwierdzi, to przyznam, ze sie nie potwierdzi :-)

    Jak np z tym PKB - wydaje mi sie, ze jakosc sluzby zdrowia ma wplyw
    na przezywalnosc Covid, ale wyniki podales.

    Tylko ze juz z wykresu wynikalo, ze w krajach "starej Unii",
    smiertelnosc byla podobnie niska niezaleznie od PKB, w
    nowej Unii" smiertelnosc byla mocno rozna, choc PKB podobnie male.

    J.