    From: JanC <b...@p...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: sytuacja prawna mieszkania
    Date: Mon, 18 Feb 2002 16:17:00 +0100

    > Czyli syn zapewne odziedziczy z ustawy. Potem poka?e stw. nabycia spadku
    > w administracji i eksmisji nie b?dzie - tak to rozumiem. Trzeba od razu
    > by?o powiedzieae ?e chodzi o osob? b?d?c? w kr?gu spadkobierców ustawowych,
    > bo w pierwszej chwili my?la?em ?e chodzi o jakiego? konkubenta.

    spoko, tylko zeby bylo jasne to mieszkanie nie bylo wlasnoscia zmarlej a
    jedynie byla ona najemca mieszkania zakladowego, i chodzi mi nie o
    dziedziczenie majatku a tylko o mozliwosc normalnego zamieszkiwania przez syna
    zmarlej dalej tego mieszkania, bo wg mnie tak powinno byc w cywilizowanym
    kraju, chyba ze nasze prawo stanowi inaczej ( nie wiem nie znam sie ) ...

    dodam tylko ze w administracji dostalem informacje ze " oni juz maja kogos na
    to mieszkanie i syn nie ma sie co tym interesowac tylko czym predzej opuscic
    mieszkanie" ... hmm czy to tez jest odpowiedz poparta prawem polskim ?

    jeszcze raz dzieki za pomoc :)

    pozdrawiam,
    Janek Berg