  • 1. Data: 2004-12-26 17:40:55
    Temat: sylwester
    Od: "Sokolek" <f...@n...cy>

    Witam panstwa

    Mam pytanie, od ktorej godziny mozna szczelac w sylwestra
    rakietkami i petardami? Zawsze myslalem ze nie ma znaczenia godzina, lecz
    znajomu mowil ze od godziny 16.00. Jest o tym jakas ustawa? Bo mam
    watpliwosc, czy ja mam racje czy znajomy

  • 2. Data: 2004-12-26 18:48:56
    Temat: Re: sylwester
    Od: "Sokolek" <f...@n...cy>

    Użytkownik "Stasio Podróżnik" <B...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:cr1fpn$fds$1@nemesis.news.tpi.pl...
    Sokolek napisał(a):

> [...]
    > znajomu mowil ze od godziny 16.00. Jest o tym jakas ustawa? Bo mam
    > watpliwosc, czy ja mam racje czy znajomy

    Nie ma od której można, tylko od której nie można ...

    Od 22 godziny 31/12 do 6 godziny 01/01 nie można, jako że panuje
    cisza nocna ... A jeśli twierdzisz inaczej, pokaż mi podstawę prawną
    tego, że jestem w błędzie ...

    --
    Stasio Podróżnik
    PMS=>525 TDS E-34 rej.*RP-PMS Edition* PRRC=>Jackson+AT - 1200

    Czyli twierdzisz ze sylwester jest jednym wielki wydarzeniam lamiacym
    prawo? Kazdy kto strzela petardami po godzinie 22 podlega karze? Jak wiec
    wytlumaczysz wielkie imprezy typu sylwester w warszawie i w innych duzych
    miastach? Aresztowac trzeba kazdego kto to organizuje? Pytalem powaznie i
    prosze o odpowiedz ktora mnie usatysfakcjonuje

  • 3. Data: 2004-12-26 19:02:36
    Od: "Sokolek" <f...@n...cy>

    Użytkownik "Sokolek" <f...@n...cy> napisał w wiadomości
> [...]
    > znajomu mowil ze od godziny 16.00. Jest o tym jakas ustawa? Bo mam
    > watpliwosc, czy ja mam racje czy znajomy

    Fajnie ze sobie tak konwersujemy, ale ja chcialbym sie dowiedziec od ktorej
    moge strzelac zeby policja sie nie doczepila jesli zostanie przez sasiadow
    wezwana :)

  • 4. Data: 2004-12-30 18:19:38
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    Stasio Podróżnik wrote:
    > Od 22 godziny 31/12 do 6 godziny 01/01 nie można, jako że panuje cisza
    > nocna ...

    podstawa prawna 'ciszy nocnej'?

    > A jeśli twierdzisz inaczej, pokaż mi podstawę prawną tego, że
    > jestem w błędzie ...

    zwyczaj

    KG

  • 5. Data: 2004-12-30 18:57:23
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

  • 6. Data: 2004-12-30 19:00:12
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    Stasio Podróżnik wrote:
    > Dz.U.98.113.717
    >
    > Art. 51. § 1. KW

    i?

    > pl.soc.zwyczaje ? pl.soc.kultura ?

    kontratyp

    KG

  • 7. Data: 2004-12-30 19:13:34
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    Stasio Podróżnik wrote:
    > I wystarczy ...

    a godziny?

    KG

  • 8. Data: 2004-12-30 19:55:50
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

  • 9. Data: 2004-12-30 19:58:21
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Sokolek napisał(a):

    > Czyli twierdzisz ze sylwester jest jednym wielki wydarzeniam lamiacym
    > prawo?

    Cóż za dedukcja ...

  • 10. Data: 2004-12-30 20:08:17
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>